I LOVE YOU.

DAILY / Permalink / 4

Jag fick kontakt med er så jag tackar Gud min herre, this is what dreams are made of. Att jag har fått just er som vänner, att jag har er. Det betyder så mycket för mig så jag tror inte att ni förstår. Vad har jag gjort för att förtjäna er? Ni är så underbara att ni skulle kunna få vad och vem som helst. Att ha en person som man kan berätta allt för, dela allt med, det är unikt & underbart. Jag har nio personer som jag kan berätta allt för, som jag kan dela allt med. Jag skulle göra vad som helst för er för jag vet att ni skulle göra samma sak för mig. Utan er är jag inget, ni är dom som får mig känna vinden. Skulle inte klara mig utan er mitt liv är uppbyggt av den kärlek ni ger mig. Ni ger mig lugn ni får mig att andas det är ni som får mig att på jorden stanna. Inget kan skilja på oss, det ska alltid vara så. Jag kan inte klara mig utan er. Ni är unika och speciella, inte som någon annan. Ni har någonting som ingen annan har, ni så bakom skalet vem jag egentligen var. Och jag hoppas ni vet att jag är er i all tid och evighet. Mitt hjärta, det är ett fängelse & ni, bästavänner, har livstid. Det kommer att komma stunder då jag inte vet vart jag står, stunder då jag inte kommer att känna igen mig själv. Det är vid dessa stunder som jag inser vad som verkligen betyder någonting. För mig, är det ni. Ni ger mig kraft, ni ger mig styrka. Ni får mig att stanna kvar på jorden. Utan er skulle jag inte kunna stå, utan er faller jag. Om jag kunde ge er allting ni pekar på, så skulle jag gjort det. Jag älskar er.
Jag ska titta på er, även om jag är blind.
Jag ska lyssna på er, även om jag är döv.
Jag ska krama er, även om mina armar är förlamade.
Jag ska sakna er, även om ni väljer att gå.
Ni är underbara, ni är bäst. Lyssna inte om någon säger emot.
Ni är mina bästavänner, det ska vara vi föralltid, det är så det ska vara. Lova att aldrig lämna mig inte ens för en dag. Det ska alltid vara vi. Jag vill berätta att jag älskar er nu, då & föralltid. Ni är dom enda för mig, ni är allt som jag behöver. Jag längtar efter er och saknar er så. Jag tänker på er varje dag, varje minut, varje sekund. Det gör ont i mitt hjärta att vara utan er. Ni är dem som jag kan prata med när allt är skit, det är tack vare er som jag tagit mig hit. Känner ni er ensama är ni aldrig till besvär, fär när ni behöver mig kommer jag redan att vara där. Jag ska föralltid vara nära. Jag älskar er. När ni än ringer så kommer jag svara, när ni står utanför min dörr kommer jag att öppna. 
Tänk er en vinter utan snö,
Tänk er en höst utan blåst å tö,
Tänk er en sommar utan havets glitter,
Tänk er en vår utan fåglarnas kvitter,
Så känns de för mig en sekund utan er.
Jag älskar er, det vet ni. Ni är speciella och helt underbara. Ni är inte som alla andra, ni är bättre än bäst.

















#1 - - johanna:

jag älskar dig min ängel & lite mer än en vecka utan dig känns som ett helt år här, hoppas du har de bäst. Jag saknar dig, men än vad jag någonsin trodde jag skulle kunna sakna någon <3

#2 - - elina:

aw älskar dig! saknar dig grymt mycket!kom hem nuuuU!♥

#3 - - Lone:

Fy fan vad jag älskar dig babe <3

#4 - - fanny:

<3

Till top