THANK YOU FOR BEING PATIENT

DAILY / Permalink / 0
Vet att det har vart fruktansvärt dålig uppdatering de senaste dagarna men jag har faktiskt ursäkter! I fredags och lördags var jag så trött och hade jetlag så jag sov till 16-17 i lördags och igår vaknade jag typ vid 14-15 plus att jag pluggade lite spanska i några timmar igår kväll. Och idag har jag spenderat hela dagen i skolan och efter skolan har jag vart hos Mikaela med henne och Fanny och pluggat spanska. Har spanska prov imorgon och ekonomi prov på torsdag som jag inte har läst på något alls, känner att det kommer gå bra.. Men jag ska försöka slänga in ett eller två inlägg varje dag denna veckan nu. Så länge vill jag bara säga: Tack så mycket för att ni ändå har klickat in även fast jag har vart kass på att blogga! Ni är bäst!
Till top