LATEST

DAILY / Permalink / 0
// Happy - fika med bästa - lyxfrukost - fira mammas födelsedag //
// Ute på en joggingrunda - jag och bästis - spa med mina favoriter - bio x2 evil dead & känn ingen sorg //
// yummie - nyklippt! - stranden med min babe - ♥ //
 
Här har ni en del bilder på lite utav det jag gjort under de senaste veckorna! Igår var jag och Donjeta i stan och satt och lyssnade på Håkan och träffade massor av vänner. Hade helst velat ha biljetter men de tog slut innan jag hann köpa, hade oavsett en hur bra kväll som helst! Idag har jag vart på stan och shoppat med mamma, ska visa er det senare. Har även lite nya saker från Göteborg som jag glömt visa också!
Sorry för den dåliga uppdateringen men finns så mycket på sommaren som jag hellre gör än att blogga men håll ut, det kommer upp fler inlägg i veckan.
Till top