MIDSOMMARHELG

DAILY / Permalink / 1
Midsommarafton startade med att jag sprang ut och klippte av lite björkkvistar och blommor från trädgården innan jag satte mig och slängde ihop en snabb krans. Sedan kom mormor och kjell-åke och det bjöds på midsommarlunch. Vid 16 åkte jag in till jobbet för ett pass till 21. Planerna för kvällen var lite otydliga så jag åkte hem till mamma och åt innan jag fick några samtal om vart kvällen skulle spenderas. Bytte om och slängde på mig lite smink och vid halv 12 åkte jag till mina vänner. Var hemma redan vid 2 och somnade strax därefter. På själva midsommardagen jobbade jag från 8.30-14.00 sedan somnade jag några timmar i soffan och kollade på film. Jag, mamma, Fanny och Mikaela åkte till John's place och åt på kvällen och sedan bestämdes det hastigt att vi tre skulle till Societen för att avsluta kvällen. På midsommaraftonen var jag så himla stressad och jäkligt otaggad på att dra ut vilket resulterade i att jag inte hade så himla kul, tur att midsommardagen kompenserade det. Spontant är alltid bäst, hade så kul!
#1 - - Linn B':

Är dina föräldrar skilda? Isåfall vart bor din mamma och vart bor din pappa?

Till top