27/3

DAILY / Permalink / 0
Idag hade vi en inställd lektion vilket resulterade i att vi fick sluta en timme tidigare. Jag och Sandra gick ner till stan en snabbis och kollade lite i affärer innan jag kunde ta halv 4 bussen hem. Väl hemma fick jag skrapa fram lite mat så jag kunde få i mig lite mellis. Idag fick det bli en sallad + en smoothie av de saker jag lyckades hitta i kylskåpet. Nu har jag precis satt på lite musik och tänt en brasa och håller på att göra matteläxan till nästa vecka och efter det ska jag skriva klart en svenskaläxa och sen läsa igenom historian.

Mamma har åkt till London idag för att hälsa på Fanny igen så jag och pappa är ensamma hela helgen. Är väl lite avis men inte speciellt mycket eftersom jag tycker att vi nyss vart där och även för att jag ska boka in en London-weekend någon gång i maj. Då åker jag själv och ska ha ett par väldigt mysiga dagar tillsammans med min kära syster.

Förra helgen var jag ju i Stockholm och hade det väldigt bra! På fredagen åkte vi hem till min bror och åt jättegod middag tillsammans med han och hans sambo. Vi var tillbaka på hotellet ganska sent, tror jag somnade någon gång vid 2-halv 3.. På lördagförmiddag mötte min kompis August, som jag inte träffat på nästan 3(!) år, upp mig utanför hotellet. Vi gick och fikade, satt i Kungsträdgården och bara pratade. Hade det väldigt mysigt och det var jättekul att träffas igen efter så lång tid. (han fyller dessutom 18 år idag så stort grattis!).
Var endast inne i en affär på hela helgen där jag spontanköpte ett par nya shorts till sommaren/våren.
På lördagkvällen var vi på musikal, Flashdance, den var verkligen grymt bra och jag skulle själv vilja stå på en scen och kunna dansa så jäkla bra, men det är nog en dröm som jag tyvärr aldrig kommer få uppleva haha.
 
Nu blev detta ett riktigt långt inlägg, ville mest bara kika in och berätta vad jag har/haft för mig under tiden jag inte bloggat!
 
Till top