B L A C K / B L U E

DAILY, OUTFIT / Permalink / 1
linne - abercrombie and fitch / kjol - brandy melville / skor - marenas / klocka - calvin klein / armband - humanity
 
Trots en lång håltimme gick skoldagen väldigt fort idag, försov mig dock men som tur var hade vi idrott första lektionen så det var bara att slänga på sig idrottskläderna, äta frullis och packa ner smink och kläder i väskan och sen sätta sig på cykeln. Hade tänkt plugga när jag kom hem men fastnade framför OTH och sen var klockan halv sju och dags för dansträning, övade in en ny koreografi till Rosenfredsfestivalen och väl hemma har jag städat hela garderoben. Har tagit mig ungefär två timmar så nu är jag helt slut och ska lägga mig och sova till en Harry Potter film.
#1 - - Sandra din bäbis:

meheh, snygg walter är i bakgrunden mjau.
ps. man ser din snippa. ds.

Svar: haha din lilla råtta, han heter oscar
Olivia Lindén

Till top