Q/A - KLÄDER

DAILY, QUESTIONS/ANSWERS / Permalink / 3

Snygg! Vart har du köpt byxdressen? :D


Byxdressen jag har på mig nedan klickade jag hem från Nelly.com för endast 299kr strax innan påsk. Just nu är den tyvärr slutsåld men jag antar att den kanske kommer komma in på lager snart igen eftersom den var väldigt populär! HÄR hittar du den!

 

Vad ska du ha på dig på skolavslutningen?

Har inte riktigt hunnit tänka på det så mycket än eftersom det är några veckor kvar, hade hemskt gärna velat ha denna underbara skapelse från Ida Sjöstedt, fast den korta modellen och möjligtvis i ljusrosa. Har inte vågat prova den för att jag är rädd att jag kommer bli helt kär i den och känner inte att jag behöver lägga så mycket pengar på en enda liten klänning som jag knappt kommer våga använda haha... Men vi får se hur det blir! hittar jag ingen ny fin får det bli något som redan hänger i garderoben, känner inget större behov av att köpa nya saker inför varje "högtid" eller vad man nu kan kalla det!

 

 

#1 - - Anonym:

Vilken storlek har du på din byxdress? Och hur lång är du? Jättefin!

#2 - - Anonym:

Har du några fler "byxdresser"? Några korta?
Kan inte du visa dem isåfall? Tycker att det är jättefint!

#3 - - Linn B':

kan inte du visa några snygga outfit bilder när man tillexempel ska kolla balen och sådär? :)

Till top