CELEBRATING 18

DAILY / Permalink / 1
Lördagen började med att jag gick upp kl 9.30 för att starta morgonen med en dusch. Sedan skulle det handlas, dukas, städa lite och fixas inför kvällen. Mitt 18-årsfirande stod på schemat och eftersom mamma var i Köpenhamn och pappa skulle iväg ganska tidigt fick jag göra det mesta själv. Gjorde massa smårätter och alla förberedelser tog i princip hela dagen. Vid 19 stod iallafall mina bästa babes vid dörren och vi påbörjade kvällen med mat och lite drinkar. Några timmar senare knackade det på dörren och ett gäng killar kom. Vi fortsatte kvällen med fler drinkar, beerpong, musik och massa prat och skratt. La mig i sängen fram vid 4-tiden och somnade riktigt fort, trött men väldigt väldigt glad.
 
Tack alla som gjorde mitt 18-årsfirande så himla bra och extra tack till mina fina bästisar som alltid gör livet lite extra bra. ♥
#1 - - Sandra din bäbis:

hihi love you <3

Till top