THE PERKS OF LIVING BY THE SEA

DAILY / Permalink / 0
Det är sånna här dagar då jag verkligen uppskattar att jag bor på Getterön. Förut hatade jag det, innan jag hade körkort, när jag var tvungen att cykla överallt och att man aldrig såg en enda människa förutom på sommaren när alla campinggäster var här. Men nu älskar jag det. Jag älskar lugnet och havet och alla små gator.
 
Har nyss varit ute på över en timmes promenad med Hannah och Amandas fantastiska podcast i öronen och bara njutit av solen och allt vad Getterön har. Sitter just nu i skrivandes stund i vårat uterum med ett glas kallt vatten och känner solen i ansiktet. Matteböckerna ligger inne i på köksbordet och väntar på mig, och det får de faktiskt göra ett tag till. För nu tänker jag bara sitta här en liten stund och tänka på hur bra jag faktiskt har det.
Till top