DATENIGHT

DAILY / Permalink / 0

Igår var planen att jag och Sandra skulle åka till Liseberg men ett sms från Fanny om att det regnade stoppade oss och istället åkte vi till Grappa och åt middag. Tre timmars vindrickande och pratande senare hämtade Victor mig och så åkte vi hem till mig och sov. Idag har jag ägnat dagen åt att städa hela huset på order av mamma. Pappa har stått och fixat julmat större delen av dagen så nu luktar det massor i hela huset och jag har begett mig ut till mitt eget lilla hus och tänt doftljus istället, mycket trevligare då jag inte är ett jättestort fan av julmat. Har precis målat naglarna i min favoritfärg från Chanel, rouge noir, superfin mörkröd färg. När de har torkat helt ska jag nog ta tag i att slå in lite julklappar och försöka komma in i lite jul-mode. 
Till top