FÖDELSEDAGSFIRANDE X 2

DAILY / Permalink / 0

Så härligt det var att äntligen få träffa Malin igår och bara babbla om allt som har hänt över en kaffe, påminner mycket om Monaco-tiden då man träffades över kaffe på diverse fik i princip varenda dag. Satt på Mingan i ungefär två timmar igår och vi hade säkerligen kunnat sitta där lika länge till men hon skulle ut och festa och jag hade middagsplaner så vid 18 körde jag hem och städade rummet och sedan blev det sushi och bio. Landade hemma i sängen igen lite innan 12 och sen var jag uppe tidigt i morse för att fira pappas födelsedag med frukost innan Fanny åkte iväg till jobbet. Nu ligger jag i sängen efter en förmiddag fylld med nagellacksmålning, dusch och ansiktsmasker och lyssnar på fredagspodden och bara tar det lugnt innan jag ska upp och göra mig i ordning för Elinas födelsedagsfirande ikväll! 
Till top