REUNITED

DAILY / Permalink / 1
Igår spenderades dagen med mamma på Gekås, var där huuuur länge som helst och ändå fick jag bara med mig typ fem saker hem så som tuggumin, nagellacksbortagning och sådana där tråkiga saker. När vi kom hem fick jag ett meddelande från Sandra som var fikasugen så tjugo minuter senare infann vi oss på Mignon och satt där i mer än två timmer och drack kaffe och åt daimkaka. 
 
Idag körde jag Fanny till stationen sen åkte jag hem och sminkade mig, bytte om och åkte sedan in till stan igen för att träffa Sandra. Lunch på Mignon och presentfix bockades av innan vi åkte hem till mig och hängde i någon timme. Imorgon ska jag äntligen få träffa Malin som kom hem från Monaco i måndags, det ska bli så så så kul att få träffas igen efter en månad och prata av sig om allt som har hänt. Åh vad jag har saknat henne (och de andra tjejerna som dock har flera månader kvar i Monaco)!!! Nu tacos och sen te, bok och tända ljus. 
#1 - - Anna:

Snygga solglasögon! Vart kommer dom ifrån?

Svar: Mina solglasögon kommer från &other stories!
Olivia Lindén

Till top