81 DAGAR

DAILY / Permalink / 2

Idag har vi äntligen fått hämta ut våra finafina studentmössor, som jag har längtat!! Nu är det bara 81 dagar kvar, sen står vi där på flaken, lyckliga och high on life. Längtar så oerhört mycket till våran dag är här, men innan dess ska x antal prov och läxor göras, men blandat med studentfester och annat kul. När man tänker på det så blir vardagen lite lättare, det blir lite lättare att sätta sig och plugga inför det där provet och lite lättare att gå upp ur sängen på morgonen. Till alla studenter, nu är vi fan snart där! Och till alla som inte har kommit så här långt, ni har det bästa och roligaste framför er!
#1 - - Anonym:

Hej! Vilken fin mössa! Vilken modell är den?

Svar: Kungamössan!
Olivia Lindén

#2 - - Selma:

Så fin mössa! Googlar lite för vet inte riktigt vilken modell jag ska ha. Är det Kungamössan Uppsala eller Lund? Står mellan dom men vet inte riktigt hur mycket "rak" Lund är i modellen, men om denna är Lund så blir den perfekt! Tacksam för svar!

Svar: Hej! På min kartong står det endast Kungamössan så jag gick in på CL´s hemsida och jag är ganska säker på att det isåfall är denna, uppsala; http://shop.clseifert.com/sv/kunga-studentmossa
Olivia Lindén

Till top