BREAKFAST DELIVERY

DAILY / Permalink / 0

Startade morgonen klockan 9 och körde Fanny till stationen, sen snabbt hem och byta om och sen in till stan igen för att hämta frukost och köra ut till Tångaberg för att väcka Sandra. Kollade på en film under tiden vi åt och sedan har vi ägnat fyra timmar åt att städa och rensa hennes garderob. ÄLSKAR att rensa, gör det flera gånger om året och helst hade jag nog velat göra det varje gång jag städar mitt rum men hade inte haft så mycket att rensa ut då haha... När vi var klara åkte vi in till stan och gjorde lite ärenden och nu har jag landat hemma i soffan och ska snart sätta igång med att göra middag till familjen. Borde även träna lite idag men om jag känner mig själv rätt så kommer jag vara så trött efter middagen att jag istället kommer att slänga mig i sängen med en påse chips och datorn istället, återstår att se! 
Till top