FOODZ

DAILY / Permalink / 0

Foodz med Fanny och Mikaela ☝🏻️

En vecka har gått sedan sist vi hördes och sedan dess har jag, Fanny och Mikaela varit en sväng i Göteborg och kollat på hockey och ätit charkisar på Barabicu. Efter det blev det en spontan utgång på Oscars så fort vi kom hem till Varberg. Har även passat på att träffa min fina vän Lone som åker till Australien idag och ska vara borta i sju månader, så fantastiskt roligt hon kommer att ha, lite avundsjuk blir jag faktiskt... Igår och idag har jag stått i köket hela dagarna och bakat, igår blev det vaniljbullar och idag fick det bli en chokladkaka. Har även bokat en Stockholms tripp så på måndag sätter jag mig på tåget och blir borta fram till på torsdag. Fanny blev avundsjuk på att jag ska få mysa med gosigaste brorsdottern Celine så nu är hon också sugen på att följa med haha. Nu väntas middag och sen fika med chokladtårta och kaffe. Au revoir. 
Till top