ONE WEEK

DAILY / Permalink / 0

Nu är alla mina Monaco-oklarheter över och i morse bokades biljetten hem till Sverige. Att min visit här skulle bli en och en halv månad istället för nio var inget jag hade planerat men så kan det bli ibland. Nu när allt angående Monaco är avklarat kommer nästa frågor, vad ska jag göra nu? Att stanna i Varberg är inget alternativ för mig, i alla fall inte långsiktigt just nu. Den stora frågan är egentligen till vilket land jag ska flytta till nu och vad jag ska jobba med där haha. Lyckligtvis har jag träffat fantastiska vänner här under denna perioden och jag och Malin har redan börjat göra upp en plan för nästa år så förhoppningsvis stannar jag inte i Varberg längre än tre månader. Nog med framtidsplaner för denna gången, nu har jag och Michelle precis varit och handlar inför våran taco-kväll med tjejerna och nu sitter jag och inväntar Malin efter hennes franskakurs. Kaffe och lite tjejsnack är precis vad jag behöver nu, au revoir. 
Till top