GRÖNSAKSOMELETT

DAILY / Permalink / 1

Idag har jag varit ledig så på förmiddagen tog jag mig till gymmet för ett axel- och armpass, det är verkligen pinsamt hur svag jag är i de delarna på min kropp haha. Hatar att träna armar just för att jag verkligen inte har en enda muskel och därför gör jag det så sällan men nu får det bli ändring på det, måste orka lyfta alla tunga kartonger på lagret på jobbet nu haha. Var sjukt omotiverad på att träna idag vilket resulterade i att jag låg kvar i sängen i flera timmar och hittade på ursäkter innan jag tog mig i kragen och åkte till gymmet. Efter träningen slängde jag ihop en grönsaksomelett, sjukt längesedan jag åt omelett men fasen vad mättande och bra det är, snabbt att laga är det också. Nu sitter jag framför tv'n och kollar HP samtidigt som jag googlar lite recept i väntan på kvällsmat. Imorgon ska jag öppna butiken igen så det blir film, te och läggdags tidigt ikväll, puss på er! 
#1 - - Linnea Aurora:

Ahhh tittar också på HP i denna stund!!

Till top