ÅRSLISTA

DAILY / Permalink / 1
Beskriv året med tre ord.
 
Händelserikt, oklart, stort

 

Bästa köpet?

Vill säga min Macbook men den fick jag i och för sig i studentpresent. Får dra till med mina supersnygga Acne skor som jag köpte i höstas!

 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2015?

What do you mean med Justin Bieber och Reality med Lost Frequencies

 

Vem har du umgåtts med mest?

Måste vara Sandra! 

 

Har du blivit bättre på något?

Vill säga att jag har blivit mer ekonomisk och ansvarsfull men det var nog bara under Monaco-tiden haha, nu har jag nog tyvärr tappat det igen.

 

Vad var extra dåligt med året?

Att det inte löste sig med Monaco

 

Lärde du känna några nya människor?

Ja! Framför allt mina Monaco-girls och Victor. 

 

Gjorde du något 2015 som du aldrig gjort förut?

Flyttade utomlands

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Nyfunna vänner och många roliga upplevelser

 

Största framgång på det privata planet?

Att jag faktiskt klarar mig igenom de jobbigaste tiderna och kan lära mig utav det sedan och att jag faktiskt vågade och ville flytta till ett helt främmande land med ett främmande språk utan att känna en enda människa. 

 

Vad var extra bra?

Att jag har lärt känna så många fina människor

 

Vad önskar du att du gjort mer?

Varit mer spontan och vågat mer

 
Vad var din största tabbe 2015?
Att jag gav upp för lätt med Monaco, hade säkerligen kunnat hitta fler familjer att jobba för om jag verkligen verkligen hade velat. Nu i efterhand känner jag dock att au pair förmodligen inte var för mig. 
 

Vilka ser du som de största händelserna under året?

Att jag tog studenten och flyttade till Monaco och att jag blev faster till världens finaste lilla flicka 

 

Vad tänker du göra annorlunda nästa år?

Våga satsa mer och fokusera mer på mig själv och vad jag verkligen vill

 

Vilka är dina absolut sjukaste minnen från 2015?

Alla minnen från Monaco-tiden, de kommer jag aldrig glömma. Studenten, balen och Summerburst var också sjukt roligt.

 

Vem saknade du?

Familjen när jag var i Monaco

 

Tror du 2016 kommer bli lika bra?

Bättre.

 

Vart reste du under 2015?

St Martin, St Barth, London, Monaco och Frankrike

 

Vad kommer du sakna från 2015?

Skolan konstigt nog haha, varit skoltrött så länge jag kan minnas men fan vad skönt det är att träffa sina vänner varje dag och ha rutiner. 

 

Vad spenderade du mest pengar på?

Mat och kläder, framför allt kaffe och croissanter i Monaco i fyra veckor då jag var utan internet och var tvungen att hänga på diverse caféer för att kunna komma i kontakt med någon. 

 

Och så slutligen; dina planer inför 2016?

Resa, ha kul och ångra ingenting!

 
 
 

 

 

#1 - - Tove Lindgren:

Hejsan,
Jag heter Tove Lindgren och jobbar med ett företag som hjälper bloggare att få betalt för att skriva valfria inlägg inom passande ämnen.
Om du kan tänka dig att skriva ett inlägg mot betalning så får du gärna maila mig på [email protected] så kan jag skicka mer information.
(Även ni andra som driver bloggar är välkomna att kontakta oss).
Åldersgräns 16 år.
Mvh, Tove

Till top