TISDAG

DAILY / Permalink / 0

Har precis kommit ur duschen efter en dag på jobbet. Andra dagen idag och jag fick jobba själv de sista tre timmarna vilket också innebar att jag fick stänga helt själv. Trodde att det skulle bli massa krångel eftersom jag bara i princip såg på igår men det gick jättebra! Vart hur lugnt som helst hela dagen så jag hade massa tid till att gå igenom allt jag lärde mig igår så nu sitter det ännu bättre. Som igår så är jag redan så trött nu haha, inte likt mig det här. Har forfarande inte ställt om mig tidsmässigt sen jag kom hem från Maldiverna, har gått och lagt mig vid 22 varje kväll och vaknat runt 8 på morgonen, jag som kan sova hur länge som helst annars... Jaja, lika bra att hålla i sig vid mina nya vanor nu när jag kommer behöva gå upp tidigt för jobbets skull. Nu ska jag koka te och krypa ner i sängen och läsa lite, godnatt! 
Till top