2016-03-02

DAILY / Permalink / 0

Heeej på er! Alltså oj vad mina dagar bara går i ett, hinner knappt tänka och så har det helt plötsligt gått en vecka... Jag jobbar fem dagar i veckan, tre utav dem är heldagar och så ska man pendla på det och sedan hinna sticka till gymmet innan det stänger, blir ganska många timmar hemifrån per dag. Men men, jag trivs iallafall jättebra på jobbet så det är det värt. Vad har hänt sen sist då? Jobbat som sagt, gymmat en del, älskar att planera hela min vecka så det brukar jag göra på måndagar när det är lugnt på jobbet haha, boka in träningspass och se vilka dagar jag ens hinner ha någon fritid. Var ensam hemma tors-sön förra veckan och hade supermysiga hemmakvällar tillsammans med V och Sandra, så välbehövligt. Denna helgen är jag ledig men ser ut att bli lugnt ändå, ska fira mormor med middag i Borås men man vet aldrig, kanske blir en spontan utgång när man kommer hem, spontant är alltid bäst. Nu ska jag fixa lite här på lagret och hoppas på att det kommer in lite kunder innan vi stänger! Puss på er
Till top