STOCKHOLM - NEW

DAILY, NEW IN / Permalink / 0
svart/glittriga Toms, redan välanvända - Batiste torrschampoo - The Body shop Body butter (bästa doften..) - Isadora Nagellack
 ljusrosa jumpsuit med paljetter - en amazing klänning som inte ser så mycket ut för världen på bild
 tröja med öppning i rygg
 mönstrad axellös magtröja - långkjol med slits - blus med gulddetaljer - guldmönstrad paljettkjol
 3x trosor - kofta och t-shirt i det mest underbara material - vita shorts
Bättre sent än aldrig, som jag säger rätt ofta här hehe.. men nu är äntligen Stockholmsshoppingen uppe! Tog mig i kragen och fotade allt idag efter lite tjat och klagomål från min kära vän sandra. Själv hade jag nästan glömt av det haha.. Hur som helst så är jag så nöjd med allt jag köpte, tyckte bara jag köpte saker som jag har saknat i garderoben. Förutom t-shirten möjligtvis men jag vill typ begravas i den så härligt tyg var det, så jag slog till på den ändå! Snart borde Nelly-beställningen trilla ner i brevlådan och även lite saker jag beställt från Zara. aah, hatar att vänta, vill bara ha det nu nu nu!
Till top