20 DECEMBER

DAILY / Permalink / 0
I brist på bilder just nu slänger jag upp en från Monaco, från en roadtrip med mina tjejer. Som jag saknar dem nu.
 
Är det någon som har fattat att det endast är fyra dagar kvar till julafton? FYRA?! Hur hände detta och vart har tiden tagit vägen? Har förvrigt noll julkänsla vilket känns så tråkigt. Nu har jag och mamma precis tagit in granen så när Fanny kommer hem från jobbet ska hon och jag pynta den, som hon och jag alltid gör tillsammans. Imorgon har jag planer på att baka knäck och lakritskola och kanske även slå in en julklapp och då kommer jag förhoppningsvis få liiite mer julkänsla i alla fall. Hade varit supermysigt att trycka in ett besök på Liseberg också nu när jag och Victor hoppade det i fredags för att gå ut och äta istället, men får se vad som hinns med! Nu ska jag dricka te och kika lite bloggar, ha en bra söndag! 
 
 
Till top