FÖRSTA ADVENT

DAILY / Permalink / 0

Alltså första advent?! Vart har tiden tagit vägen??? Känns som om det var nyss det var juli och man satt på en uteservering och drack sangria efter en dag på stranden, och nu är det bara en månad kvar till jul? Herregud vad fort det går... 

Igår blev det en spontan utgång, satt hemma i soffan fram till 21:00 i pyjamas och sen fick jag fart och sminkade mig och drog på mig klackar och åkte till Mikaela, mojito och vin där innan vi gick ner till grappa för hotshots och sedan vidare till societen där fler shots och drinkar väntade. Hängde på dansgolvet länge innan vi vid stängning åkte till garaget för efterfest. Blev inte långvarigt där och landade hemma i sängen vid 04:00. Vaknade vid 11:00 imorse och somnade sedan om och gick inte upp innan 13:45?!?! Haha har nog inte sovit så länge sen Napa... Idag har jag bara slöat i soffan, som vanligt nu förtiden haha och nu sitter jag och målar naglarna framför Hellenius hörna. Ska nog trycka i mig en lussebulle i sann advents-anda och sen gå och lägga mig och läsa en bok och tända massa ljus. ❤️
Till top