WORK

DAILY / Permalink / 0

En bild på moi från lördagens bravader.

Heej allihopa! Idag har jag hängt på jobbet mellan 14-18 och bland annat stämt av februari schemat med min chef och organiserat på vårt lager. Fick en fråga häromdagen om vart jag jobbade så tänkte slänga in ett svar på det här! Jag har börjat jobba på Svea på Freeport, tjejen som är butiksansvarig nu ska ut och resa och då fick jag erbjudandet om att ta över hennes tjänst, som jag tackade ja till! Så nu håller jag på att lära mig allting och jobbar lite kortare pass några gånger i veckan men efter nästa vecka ska jag börja jobba fulltid och då även bli pendlare på heltid, jag som inte tycker jättemycket om kollektivtrafiken haha, får se hur det ska gå... Nu har jag iallafall suttit och planerat mina kommande veckor, bokat in träningspass och även några dagar till Stockholm. Nu ska jag slänga mig i sängen och dra på en film och dricka te innan jag ska sova, öppnar butiken imorgon så klockan ringer ganska tidigt! Godnatt på er! 
Till top