GÅRDAGEN

DAILY / Permalink / 2
Hade verkligen ingen tid till att blogga igår därav den kassa uppdateringen. På förmiddagen tog jag mig till gymmet och tränade i ca en timme. Kom hem och åt och började fixa mig och halv 5 mötte jag Amanda på tåget och åkte till Göteborg för att gå på bio. Vi såg ''Du gör mig galen'', helt okej men inte jättebra. När vi kom hem åkte jag hem till Andreas och kollade på film och jag var hemma igen vid halv 2 då jag var svintrött och somnade väldigt skönt i min underbara säng!
Nu kom Amanda nyss hit och vi ska nog bara ta det lugnt ett tag och sen ikväll kanske vi ska ut och festa, vi får se helt enkelt! Ha en awesome lördag och glad påsk!
#1 - - marina:

Fin header. :)

#2 - - ida S:

Älskar din blogg. Himla intressant att läsa, och himla fin är du. Och verkar hur go som helst!! :) Men vem är Andreas? Var/är ni tillsammans? Har du någongång haft ett seriöst förhållande? Berätta!! Singel/förhållande? Hur går det med killfronten? Ja, en hel del killfrågor, alltid kul att läsa. Svara gärna på dessa frågor :D Ha en bra dag, kramen!!

Till top