TRIANGL

DAILY, QUESTIONS/ANSWERS / Permalink / 0

Tänkte bara fråga vad du har för storlek på din triangl bikini? Tänkte beställa en men vet inte hur dom är i storlek. hade vart jättesnällt om du svara i ett inlägg!

 

Vad har du för storlek på din triangl bikini? :)
 
Ovan är två frågor jag har fått om min Triangl bikini, jag har storlek S i underdelen och XS i överdelen. Velade fram och tillbaka hur länge som helst med vilken storlek jag skulle ha för att jag tycker att storleksguiden på deras hemsida är riktigt dålig. Hade kunnat ha S i både över- och underdelen, dock sitter underdelen åt ganska mycket. Förövrigt så gå efter era vanliga mått, tänk på hur mycket ni vill att överdelen ska täcka om ni är som mig och kan ha både XS och S och hur tight ni vill att underdelen ska vara. Vill ni inte att den ska sitta åt så mycket så gå upp en storlek!
Till top