LATEST WEEKS

DAILY / Permalink / 0
Första glassen på Tre Toppar / Lunchen ute i solstolen en av de få soliga dagar denna sommaren / På väg till stan för mat och drinkar med mitt hjärta / 
 
 / Mat med Sandris / De första drinkarna och shotsen av många på Grappa / Avslutades med sangria på HP /
 
 / Lunch med Sandra i Huvudstaden / Glass & trettiogradersvärme / Slängde ihop en middag och lite drinkar en kväll innan vi begav oss till Göteborg i Hammarby Sjöstad /
 
 / Finaste utsikten på Göteborg / En fika i Nacka strand innan hemfärd / En heldag på stranden / 
 
 / Sushi på tåget hem / Glass från Tre Toppar tillsammans med syster och favoriterna från Spanien / More sushiiii /
 
 
Ovan ser ni det jag har haft för mig de senaste veckorna. En stockholmstripp förra helgen med Sandra för att bara ha det härligt och ta det lugnt och ett flertal andra spontana händelser. Vädret är ju minst sagt en besvikelse denna sommaren, regn, kyla, åska och blixtar är väl ändå inte okej i juli... Detta resulterade i att mamma, pappa och Fanny spontanbokade en resa till Kroatien och åker redan nästa vecka. Och jag då? Nej, måste stanna hemma och jobba. Kul. Om en timme är det dags för nästa pass så nu står en dusch och lite städning på schemat innan jag drar på mig ICA-skjortan och sätter mig i bilen!
 
 
 
Till top