HEMMA FRÅN STOCKHOLM

DAILY / Permalink / 0
Två tröttisar som tar vara på sista myset innan hemfärd. 
 
Ojojoj vilka härliga dagar jag har haft. Som jag har fått pussa och gosa med min lilla prinsessa i hela fyra dagar, så välbehövligt. Vi har mest hängt hemma i lägenheten och bara gosat men två shoppingdagar har vi också hunnit med, Mall of Scandinavia och Barkaby. Igår flög allihopa vindtunnel medans jag satt utanför med arbetsuppgiften barnvakt/fotograf så med Celine i famnen samtidigt som jag hade kameran i högsta hugg. Saknar redan min lilla plutt och resten av familjen så det kanske blir en weekend till innan de kommer ner till oss vid jul hehe... Nu har jag och Fanny kommit hem till Varberg igen och jag satt och halvsov lite på tåget så nu har jag börjat piggna till igen haha, typiskt mig att inte kunna sova på nätterna... Ska dra på en film och krypa ner i sängen så somnar jag säkert inom en snar framtid!
Till top