MY 20TH BIRTHDAY

DAILY / Permalink / 1
 
Vi smygstartade min 20-årsdag redan på onsdagen den 28e september, Linnéa hade fixat middag som vi tog med oss till stranden efter att jag och Linda hade slutat jobbet. Åt supergoda wraps och sen rulltårta med ljus i som Linnéa hade bakat, finaste vännen ♥ Fick dessutom en födelsedagspresent i form av konsertbiljett till Biebers konsert här i Barcelona den 22a november, så kul!! Anledning till att vi började fira mig redan på onsdagen var för att Linnéa bestämt sig för att flytta hem till Varberg igen tidigt på torsdagmorgonen... Så himla tråkigt och saknar henne redan. 
   Torsdagen började med jobb och sedan en middag på Gatsby, där vi satt till efter 00 och därmed skålade in med födelsedag på riktigt, följt av utgång på Sutton. En riktigt bra kväll/natt som avslutades vid 3-4 tiden. 
   På fredagsmorgonen vaknade jag av att Linda hade gjort frukost till mig med tända ljus i haha, så fint! Sedan var det dags för jobb i vanlig ordning och efter jobbet kom Caroline hem till oss, gjorde oss i ordning och sen åkte vi till Miss Sushi och åt middag. Vidare till W där vi hängde i x antal timmar, planen var sedan att vandra vidare till en annan klubb men vi var rätt trötta så vi gick hem och la oss istället. Allt som allt så blev även detta årets födelsedagsfirande mycket bra, tack. 
#1 - - Linnéa:

Min pärla! Du är helt underbar och jag hoppas verkligen att du får en fantastisk upplevelse på konserten den 22/11! 😘

Saknar dig så jag spricker. Önska jag kunde va hos dig igen.... ❤️

Till top