EVERY DAY PICTURES

DAILY / Permalink / 0
1. regnig dag i början på sommarlovet // 2. mys med frukt och choklad // 3. supergod sallad! // 4. on my way to the beach!
5. var uttråkad så slängde ihop lite kladdkaka // 6. gossip girl mys // 7. solaaaaa // 8. min älskade syster och jag
9. sommar! // 10. jorgubbar och chokladfondue med vännerna // 11. midsommarglass med Elina // 12. invigde mitt nya linne!
13, 14, 15 & 16. MIDSOMMAR PICS ♥
17. På väg till Johanna för filmkväll // 18. lunch på nya Lorentsberg café, supergott. // 19 & 20. Spa med bästa!
 
Har vart duktig och tagit lite vardags bilder nu på sommarlovet. Uppdaterar ju inte varje dag nu när det är lov så tänkte att det kunde vara kul om jag tog lite fler bilder och lägger upp kanske en gång i veckan så ni ser vad jag har för mig på dagarna! Tycker ni det låter som en bra idé??
Till top