LONDON PART ONE

DAILY, TRAVEL / Permalink / 0
Tänkte göra detta så enkelt som möjligt och dela upp min London resa i tre olika delar, det blir så himla mycket bilder och text annars.
Vi kom fram på torsdagskvällen och gick då till hotellet, packade upp och bara tog det lugnt ett tag. Sedan gick vi ut och åt en sen middag och la oss ganska tidigt. På fredagen gick vi upp vid 10, åt en stor hotellfrukost och gjorde oss i ordning. Jag gick runt i svarta jeans, svart tröja, mössa och med kameran i högsta hugg. Eftersom jag och Fanny mest bara ville shoppa sist vi var i London (2009) så såg vi inga sevärdheter förutom Madame Tussauds så gick vi ut på en liten rundtur och såg bland annat Big Ben, London Eye och Picadilly Circus idag.
Vi åkte till en salladsbar som heter Chop'd där Fanny jobbar och åt lunch. Jättegoda och fräscha sallader som man gjorde själv.
På kvällen kom Fanny till hotellet, hon och jag checkade in på ett nytt, eget rum och började göra oss i ordning för att gå ut och äta. Vi åkte till en fin italiens restaurang och jag var klädd i vita jeans från Levis, vit skjorta från Zara, klocka från Calvin Klein och en svart väska från Michael Kors.
Till top