BLACK JUMPSUIT

DAILY, NEW IN, OUTFIT / Nelly.com, jumpsuit, outfit / Permalink / 2
I denna svarta byxdress som jag köpte innan mallorca-resan gick jag runt i idag. Kände för något bekvämt men ändå inte för varmt när vi skulle sitta och skriva matteprov från 10-14.40. Förövrigt gick provet lite si sådär, de två första delarna kändes helt okej men när det kom till den tredje delen satt jag som ett frågetecken i princip i två timmar. Jag och Elina kollade helt förvirrat på varandra och bara skrattade för att ingen av oss fattade ett piss. Nu är det i alla fall gjort och det känns riktigt skönt att kunna bocka av ännu ett prov, ett steg närmare sommarlov!! Efter skolan följde jag med Sandra och Stephan ner till stan och fikade innan jag cyklade iväg till den sista dansträningen innan Rosenfredsfestivalen på lördag. Skrev även klart min idrottsuppsats idag så ska kolla igenom den imorgon igen innan jag skickar in den. Slutar tidigt imorgon så då tänkte jag åka ner till gymmet direkt och köra ett arm/ryggpass och kanske lite mage också. Sen ska jag spendera dagen ute i solen med en bok eller något och på kvällen har vi planer på att dra ett gäng till fästningshörnan och hänga! Nu ska jag gå och lägga mig och kolla lite OTH innan jag somnar, nightyyy!
#1 - - Anonym:

Snygg! Vart har du köpt byxdressen? :D

#2 - - Linn B':

Vad ska du ha på dig på skolavslutningen?

Till top