ONSDAGSPLUGG

DAILY / Permalink / 0

Precis börjat med Twitter, @olivia_linden heter jag där! Haft det i flera år men aldrig riktigt kommit igång fören nu haha...

Heeeej på er! Slutade tidigt idag och åkte och handlade med Sandra. Åkte sedan hem till mig och gjorde en kladdkaka som vi sedan åt tillsammans med Elina varvat med en himla massa snack och skratt som vanligt. Tanken var egentligen att vi skulle plugga matte inför ett prov på fredag men som vanligt så öppnade vi inte ens böckerna. Nu har de precis åkt hem och jag har, tro det eller ej, öppnat boken och räknat några tal. Hade planer på att åka och gymma senare men tror jag hoppar det och tar en springrunda istället nu när solen skiner istället för att vara inomhus i ett instängt gym. Imorgon är jag helt ledig, som jag även var igår, vad händer egentligen?? Jag och Sandra passade på att ta en roadtrip till Halmstad igår för att leta balklänningar men hittade ingenting. Börjar känna mig lite stressad men har ringt runt lite idag och förhoppningsvis så är det fixat nu! Att det bara är 39 dagar kvar känns helt overkligen. Detta året kommer ju bli fantastiskt. 
Till top