JULHELG

DAILY / Permalink / 0


Julaftonsmorgon startade med att jag och Fanny öppnade våra julstrumpor i hennes säng som vanligt och sedan åt vi frukost tillsammans innan vi började göra oss i ordning. På förmiddagen åkte vi till Svenljunga och hälsade på farmor en stund och sedan vidare till Sexdrega, hem till mormor, åt traditionell jullunch och sedan blev det Kalle efter det. Fika, middag och lite julklappar och sedan åkte vi hem strax innan 21. Väl hemma delade vi ut våra julklappar och kollade på film innan vi somnade sent. På juldagen kom Zacharias, Malin och lilla Celine hit på förmiddagen. Har saknat min lilla brorsdotter så, min plutt. ❤️ De stannade över natten så det blev ingen utgång för mig så istället agerade jag taxi på natten. Igår var de kvar hela dagen och kvällen också så jag fick spendera så mycket tid med min älskling, tyvärr är ingen tid i världen tillräcklig och jag saknar skruttan redan... Förhoppningsvis hinner vi ses någon mer gång medan de håller hus på västkusten innan de beger sig tillbaka till Stockholm. 
Till top