LEDIGA ONSDAGAR

DAILY / Permalink / 0

Väcktes till denna frukosten i morse, mamma är ledig från jobbet varje onsdag så idag hade hon varit i stan på morgonen och köpt färska bär och frallor från Lilla träslövs, kokat varm choklad och gjort bacon och scrambled eggs innan jag och Fanny gick upp. Så många gånger som vi åkt och köpt frallor därifrån efter skolan när mamma hämtat oss för så många år sedan och varm choklad till det är ett måste!! Helst ska man få en säterknut efteråt också men det fick vi hoppa idag eftersom det var frukost. 

Igår var jag i Borås igen och jobbade, så himla halt när jag åkte ut på vägarna vid halv åtta så jag fick sladd tre gånger på 500 meter haha, som tur var blev det bättre på de stora vägarna och på väg hem var det ingen halka men desto mer dimma, såg ingenting och fick köra sjukt långsamt hela vägen hem. Landade hemma i soffan, så seg, lite innan sju och åt nudlar till Dessertmästarna innan Victor kom hit och gjorde mig sällskap. 
Till top