WORKOUT

DAILY / Permalink / 0

Igår startade jag dagen med att slänga på mig träningskläderna så fort klockan ringde och sedan åka till gymmet för ett yoga pass, verkligt sjukt härligt att starta dagen på det sättet. Väl hemma åt jag frukost och kollade på film, lyckades även somna några timmar till, är inte van vid att gå upp så tidigt nu haha. Vid fem stack jag iväg på en timmes spinning också, som jag har saknat det, dock inte blåmärkena som man får efter den obekväma spinningsadeln... Var i vilket fall som helst väldigt härligt att få träna igen, så längesedan sen sist så nu var det verkligen på tiden. Jag och Fanny somnade tillsammans till en film på kvällen och blev väckta av pappa vid 11 i morse. Jag och mamma har spenderat dagen på stan och gjort lite ärenden och köpt massa nya böcker, välbehövligt nu. I eftermiddag har jag packat och sen kom brorsan och hans familj hit och åt, de har precis åkt så nu dröjer det ytterligare ett tag innan jag får gosa med min älskling igen. Hon kommer förmodligen redan kunna sitta upp nästa gång jag träffar henne, hon växer så fort nu så det är nästan skrämmande!! Känns som igår hon var två veckor och låg och sov i mina armar, nu vill hon aldrig vara still haha, pluttisen ❤️
Till top