MÅNDAG

DAILY / Permalink / 0

En ny vecka har startat vilket innebär att jag går in på min tredje vecka hemma i Varberg igen, tiden har gått så fort och så långsamt på samma gång. Känns som en evighet sen som jag satt på Michelles balkong med mina favorittjejer i Monaco samtidigt som om det var igår vi var ute på Zelo's och dansade tills fötterna var alldeles ömma och hade klackarna i handen på min sista Monaco-utgång. Det finns ingenting jag hellre skulle vilja än att åka tillbaka och leva life igen med dessa underbara människor. Tyvärr är det inget alternativ just nu och istället för att sitta och längta tillbaka ska jag försöka ta tag i livet lite grann, försöka komma på vad jag vill göra nu. Problemet är nog att det finns så mycket jag vill göra att jag inte kan bestämma mig för vad det ska bli härnäst och istället går jag runt och gör ingenting. Min måndag spenderas hemma i soffan med tidningen ovan och kaffekoppen i handen och det är ungefär så alla mina dagar här hemma har sett ut i väntan på att jag ska kunna bestämma mig. Även lyckats komma igång lite med träningen, mycket välbehövligt efter allt vinande i Monaco, gäller bara att kunna bibehålla detta nu också. Med tanke på min stora kärlek för sötsaker och vilande lär det blir svårt, wish me luck. 
Till top