MORNINGS

DAILY / Permalink / 0

Måndag morgon igen och ny vecka. Startade med nanaicecream och te i soffan framför Masterchef och strax ska jag träna och sedan åka och handla för veckan. Ska försöka mig på att endast äta frukt och grönt, inget kött eller sånt alls, denna veckan så får vi se hur det går haha. Lite orutinerat att jag valt just denna veckan då första december infaller imorgon och min tradition är att dricka årets första julmust då, håller hårt på mina principer, men nu får jag vänta till helgen istället. 

Börjar bli så rastlös här hemma nu men imorgon kommer förhoppningsvis lite nya saker som jag har beställt till rummet så jag kan göra om lite, hoppas verkligen att det blir bra!! Och sen ska jag och mamma förmodligen åka till gekås på onsdag och inhandla lite behövligheter så halva veckan är iallafall planerad haha... 
Till top