FRAMTIDSPLANER

DAILY / Permalink / 1
Heeej allihopa! Det var inte igår man kikade in här... Tänkte att det kunde vara dags att ta tag i detta nu igen när det kommer att hända lite nya, roliga saker i mitt liv framöver. Tänkte dra en snabb sammanfattning om vad jag har haft för mig under tiden jag har varit oaktiv här på bloggen. Har framförallt börjat jobba på ett nytt jobb, Fästningsterrassen här i Varberg, har varit tufft med många sena kvällar och mycket nytt att lära sig men framför allt har det varit så himla roligt, har lärt känna så många nya härliga människor och vi har haft så roligt både på och utanför jobbet! 
 
I april smygstartade jag och mamma sommaren och tog en weekend till Spanien för att hälsa på våra vänner, några dagars ledighet med bara sol, bad och massa massa kvalitetstid var mycket välbehövligt efter fyra månaders pendlande till Kungsbacka på fulltid. Det blev även en visit till Palma i juli för att fira mammas 50-års dag tillsammans med hela familjen, det var den semester jag fick denna sommaren!
 
 
Har även hunnit med diverse festivaler, Summerburst och Way out west. Fan vad härligt det är att bara få umgås med sina vänner i x antal dagar, lyssna på bra musik, skratta och bara ha det så himla bra. Inte sista gången man går på festival inte. 
 
 
Och nu, vad händer nu när sommaren börjat dra mot sitt slut? Jo, på söndag så åker jag och älskligen ovanför till Barcelona för att förlänga sommaren lite och bo där i x antal månader. Det blev ett sjukt spontant beslut som började med ett meddelande från Linnéa som hade planer på att flytta dit och frågade om jag ville hänga på, ja varför inte? Bara någon vecka senare hade vi bokat enkelbiljetten ner och nu sitter vi här, knappt en vecka innan avgång och har fortfarande inte fattat att vi faktiskt ska åka haha. Tror att det kommer bli så himla bra och att vi kommer ha så kul tillsammans. Så nu får ni följa med oss till Barcelona och ta del av alla bravader som kommer att hända där nere! 
#1 - - Anonym:

Åh vad spännande!! Har själv planer på att flytta utomlands efter studenten (tar studenten till vår). Hur har ni gjort med jobb osså? Ska ni ta o chilla lite på de när ni väl kommer ner till Barcelona eller har ni redan fixat jobb? Kram på dig!

Svar: Vi har redan fixat jobb, kommer skriva mer om det när vi väl är där nere och har börjat!
Olivia Lindén

Till top