UPDATE FRÅN SJUKSTUGAN

DAILY / Permalink / 1

Hej! Tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg från sjukstugan. Har mått bajs i 2-3 dagar nu, vaknade med halsont i torsdags men trodde att det skulle gå över över dagen men det blev bara värre och värre och jag kunde inte sova på hela natten, ögonen och näsan rann och jag hade så ont i halsen att jag knappt ville andas. I går vaknade jag och mådde förjävligt så tog tåget hem från Göteborg på morgonen och stannade hemma från jobbet. Mådde inte speciellt bra imorse heller men skulle bara jobba tre timmar själv innan min kollega skulle komma så jag tänkte att jag kunde åka hem tidigare om det blev värre. Men gick helt okej att jobba så jag stannade hela mitt pass. Man blir ju alltid sämre på kvällarna så nu ligger jag helt död i sängen med halsont, hosta, rinnande ögon och näsa och lite feber och sträck kollar Awkward varvat med diverse mediciner. Jobbar sju dagar i sträck nu så det kunde inte varit sämre timing att bli sjuk, hoppas hoppas hoppas att detta går över fort... 
#1 - - Anonym:

Stackars... Förlåt 😰 Faster tror jag kan ha smittat dig ❤️️

Till top