FIRST DAY AT WORK

DAILY / Permalink / 1

Startade morgonen hos frisören, som ni ser på bilden ovan håller jag mig till långt hår lite till, klippte bara av några cm för att fräscha till det lite. Fick ett samtal av min chef på förmiddagen som frågade om jag ville komma in och jobba eftermiddag/kväll så det har jag gjort! Massor att lära sig men tror att det kommer sätta sig ganska fort när man väl kommer in i det och börjar jobba mer kontinuerligt. Ska förmodligen jobba några fler gånger i veckan, när vet jag inte riktigt än men får förmodligen reda på det senare ikväll! Är redan trött efter några timmars jobb och en tidig morgon, ska bara slänga i mig lite middag nu och sedan hoppa i pyjamasen och bara slappa framför en film och så kommer jag förmodligen somna ganska snart därefter. Blev en ganska bra start på veckan ändå 👌🏼
#1 - - Sara:

Vart jobbar du? :)

Till top