FUR

DAILY / Permalink / 0

Heeej på er! Stått still här rätt länge nu men i Maldiverna var brännan viktigare än bloggen och efteråt har jag bara haft annat att tänka på helt enkelt, men nu är jag back on track! Var inställd på att jag skulle flytta iväg till ett annat land och jobba och ha det nice nu i början av året men tidigare i veckan fick jag ett jobberbjudande som jag inte kunde tacka nej till, så idag bestämde jag mig för att stanna kvar i Sverige lite till och tackade ja, så inom en snar framtid börjar jag ett nytt jobb och kommer att lära mig massa nya saker. Hatar att stå fast och inte lära sig något nytt i jobbet så detta ska bli jättekul! Annars hängde jag med mamma på Ikea igår och köpte nya möbler till mitt rum och idag har jag flängt fram och tillbaka till stan X antal gånger och köpt en spegel och gjort andra ärenden. Fick lov att slänga på mig pälsen idag när temperaturen visade -10 grader, usch, värme passar mig mycket bättre. Nu ska jag äta kvällsmat och sedan skruva ihop möbler, wish me luck!!
Till top