SUNDAYMOOD

DAILY / Permalink / 0

Efter en dålig natts sömn och några tråkiga tråkiga nödvändigheter avbockade på dagens to-do-list har jag nu äntligen satt mig nyduschad och insmord i massa massa olja, min hud mår förjävligt i detta torra, kalla klimatet, med frukt och bok och bara njuter av att vara ensam. Mamma och pappa har hängt i Göteborg hela dagen och hjälpt Fanny att flytta in i nya lägenheten så jag har haft hela huset för mig idag. Imorgon har jag en klipptid inplanerad, är så himla sugen på att klippa axelkort samtidigt som jag har sparat till långt hår ända sedan jag klippte det kort sist haha. Vi får helt enkelt se imorgon om jag vågar eller fegar ur och forsätter på långt hår. Hur som helst, ville bara slänga in en liten uppdatering mitt i bokläsandet, nu ska jag återgå och sedan blir det middag, ha en fin söndag!
Till top