Sushi och födelsedag

DAILY / Permalink / 0
Igår skulle jag hjälpa Louise att flytta till en annan lägenhet, åker till henne vid 3-4 tiden och när jag kommer fram inser vi att hennes roomie som inte är hemma har nyckeln till förrådet där alla resväskor finns. Så istället för att packa så drar vi ner till stan och kikar lite i affärer och letar efter en present till Louise kompis Malin som fyller år. Vi går och tar varsitt glas cava innan vi möter upp Malin och två andra tjejer för födelsedagsmiddag på Miss Sushi, så himla gott! 
   Efter middagen beger sig jag och Louise hem till henne igen för att fortsätta planen om att flytta, packar snabbt ihop hennes grejer och tar en taxi till den nya lägenheten. Hjälper henne upp med alla hennes väskor och sen tar jag en taxi hem till mig, hemma igen vid 1! Mycket bra tid att välja att flytta på haha...
Till top